TAURON wznowił pracę 17 punktów obsługi klienta

Do dyspozycji jest 20 z 44 placówek obsługowych TAURONA. Każdy kto zechce skorzystać z punktu obsługi klienta powinien uprzednio umówić się telefonicznie bądź poprzez czat on-line.

Klienci powinni pamiętać aby przestrzegać zasady sanitarne. Placówki zostały odpowiednio dostosowane do tych wymogów, przygotowano także środki dezynfekcyjne. Liczba stanowisk jest ograniczona tak, aby móc zachować odpowiedni dystans. Oznaczone zostały miejsca oczekiwania, a na stanowiskach obsługowych i informacyjnym zostały zamontowane specjalne panele oddzielające klientów i pracowników w bezpieczny sposób. W każdej placówce pracownicy oraz klienci mają obowiązek zasłaniania ust i nosa.  

Nadal można korzystać z obsługi klienta zdalnie, poprzez drogę mailową, czatu on-line i również telefonicznie. Każdą ze spraw można załatwić poprzez wykorzystanie formularzy zamieszczonych na stronie internetowej TAURONA.  

 

 

Wykaz punktów obsługi oraz godziny ich otwarcia znajdują się na stronach:

www.tauron.pl

 www.tauron-dystrybucja.pl

 

Można również skorzystać z punktów partnerskich TAURONA.

Wykaz tych punktów dostępny jest na stronie:

https://www.tauron.pl/dla-domu/kontakt/punkty-partnerskie

 

Źródło: UM w Zabrzu

Fot. Info Zabrze zbiory własne